21 Aralık 2015 Pazartesi

INFORMERCIAL (PROGRAM GÖRÜNÜMLÜ REKLAM)

Televizyon, gazete, dergi ya da radyodaki reklamlara göz attığımızda çoğunlukla kısa bir zaman/yer kapsamında sınırlı bilgi aktarımının olduğunu görürüz. Ancak daha kapsamlı bilgi veren reklam uygulamaları da vardır. Televizyonlardaki alışveriş kanallarını düşündüğümüzde, Burada ürünler kapsamlı bir şekilde tanıtılmakta ve sonra sipariş için adres, telefon numarası verilmektedir. “Infomercial” bir diğer ifadeyle program görünümlü reklamlar 3 ile 60 dakika arasında değişen bir zaman kapsamına sahiptir.[1]




[1]Gülfidan Barış, Perakende Mağaza Yönetimi, Anadolu Üniversitesi Yayınevi, Eskişehir, 2008, s.208.

FATİH BİLİCİ
bilicifa@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder