Televizyon,
gazete, dergi ya da radyodaki reklamlara göz attığımızda çoğunlukla kısa bir zaman/yer
kapsamında sınırlı bilgi aktarımının olduğunu görürüz. Ancak daha kapsamlı bilgi
veren reklam uygulamaları da vardır. Televizyonlardaki alışveriş kanallarını düşündüğümüzde,
Burada ürünler kapsamlı bir şekilde tanıtılmakta ve sonra sipariş için adres, telefon
numarası verilmektedir. “Infomercial” bir diğer ifadeyle program görünümlü reklamlar
3 ile 60 dakika arasında değişen bir zaman kapsamına sahiptir.[1]
[1]Gülfidan Barış, Perakende Mağaza Yönetimi, Anadolu
Üniversitesi Yayınevi, Eskişehir, 2008, s.208.
FATİH BİLİCİ
bilicifa@gmail.com
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder