22 Aralık 2015 Salı

ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİYLE PAZARLAMA

Artırılmış gerçeklik veya diğer bir kullanımıyla genişletilmiş gerçeklik, gerçek dünyadaki çevrenin içinde bulunanların, bilgisayar veya bilgisayar özellikli cihazlar tarafından üretilen ses, görüntü, grafik veya küresel konumlama sistemine ait verilerle zenginleştirilerek veya diğer bir ifadeyle gerçek çevre artırılarak meydana getirilen dolaylı fiziksel görünümüdür. Artırılmış gerçeklik pazarlama alanında oyunlaştırmada, perakende sektöründe, otomotiv sektöründe, mobilya ve ev dekorasyonu alanında, reklamcılıkta, turizm alanında ve daha birçok alanda kullanılmaktadır. Artırılmış gerçekliğin pazarlama alanında ve pazarlama dışı alanlarda kullanımı BLOG'UN ilerleyen yazılarında ayrıntılı olarak ele alınacaktır.


FATİH BİLİCİ
bilicifa@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder